Sunday, March 6, 2011

pakcik majid oh pakcik majid....

smalam br jer anta pakcik majid lek ipoh setelah sebulan pakcik majid berkampung di maran nih...skejap jer rase ms berlalu...actually kehadiran pakcik majid sudah semestinyemengembirekan sume org...especially si kecik aku tuh...punye la manje + mengada2 ngan atuk die..mentang2 atuk die ade, jatuh skit2 pun nk nangis..suh atuk pujuk n bwk g jejalan....aku mrhskit pun, trus jer g lari smbil nagis kuat2...again utk bodek atuk die pujuk n bwk gi jejalan...huhu....dan pagi nih..bile die bgn tido, bising2 suh aku bukak pintu bilik sbab nak carik atuk...sian plak aku tgk nye....erm...pakcik majid oh pakcik majid....mase aku kecik2 dulu pakcik majid nih punye lar garang cam singa...tp skarang alahai punye la baik sgt2 ngan cucu2 die..tu pasal la hariz pun dh jd lemak berkrim skrg nih...hopefully lemak hariz kan berkurang la pas ni sbab aku nye tahap kesabaran sgt la rendah..kang x pesal jer jadik mangsa penderaan....huhu...

some pic utk tatapan...bukti betape mengada nye si kecik nih ngan atuk die...


walaupun si kecik tuh sgt manje ngan atuk die...tapi of coz la aku masih lagik anak kesayangan pakcik majid...hehe


dan die adalah menantu kesayangan juge..hikhik...



thanx hubby sbb bawak kami gi jejalan...really appreciated it..mmuahhhh

dan buat pakcik majid....jemput la ke umah kami lg nanti....we'll be missing u....hehehe



2 comments:

srikandi said...

lame tak nampak pakcik majid...

moonchild said...

same la cam aku..dh lame x nmpk makcik salmah...rindu pd smbl bilisnye yg tiade tandingan..

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner