Monday, May 23, 2011

bosan...

bosan la weh...

bile dah bese keje melambak2 kan...terkejar sana sini nk attend meeting...kalut2 siapkan segala minit la report la..surat jawapan la dan seangkatan dengannye membuat aku rase cam nak benti keje jer time tuh....tu lum lagik nak jawab kt bos ntah mende yg die nk urgent tuh...kekadang rase x cukup mase yg ada utk selesaikan segal mende alah tuh....

then...

bile ditukarkan ke unit baru...dok menghadap pc memanjang...xde lagik jadual meeting yg pack..tiada lagi sms/phone dr bos kecik yg dok asyik tanye status keje terkini...aku rase bosan la plak..hehe...skali skala jer kebizian melanda...ramai client datang menjengok ngan pelbagai masalahnye..the rest,aku dok melayan fb ngan blog...tiada dah fail menimbun2 utk ditandatangani...tp sign aku kali nih lagi bermakna okeh...dlm geran korang tuh,aku lar yg signnye...hehe....

bosan...jemu...dan sedikit sunyi...tapi aku bersyukur..mungkin inilah hikmah yang Allah nk beri pada aku....insyaAllah kurang ler skit risiko nak kene sakit jantung/drh tinggi...hehe...


cume...tu la..dulu bz memanjang...sekarang boring la plak....tp aku tahu dok unit baru bkn bermakna keje xde cume de mase2 tertentu jer yg bizi melampau...waktu2 lain, aman damai jer...hikhik...bagus la...aku pun baru lagik...lum expert lagik....tiap kali nk daftar,still kene tgk step2 nye...x hafal lagik sistem nih nye flow..huhu

apepun...Thank U Allah.....

0 comments:

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner