Saturday, September 24, 2011

teringin lar plak..

di kala aku serabut wat statistik kepuasan pelanggan kat ofis nih..pada ari sabtu yang spatutnye aku bermalas-malasan kat umah...tetibe jer aku rase tingin lar plak nak makan ABC @ air batu campur @ Ais Kacang...


hurmmm..sedapnye lar kan kalau dapat menikmati kesejukan ais tuh kat tekak nih...


ade sesiape yg sudi wat surprise kat aku?tetibe jer bawak ais kacang tuk aku kat ofis nih..kan best..hikhik

br lar terbukti korang sayang aku time tuh...hehe

3 comments:

are said...

Aku mmg sayang ko tp mcm mustahil je aku nk wat surprise mcm tu..jauh sgt..hahaha

Moonchild said...

xpe...dpt aku bayangkan kalau ko bawak abc tuh dari putrajaya..hehe....

i luv u too dear...

.: pn yazlynn :. said...

wahh..... sedapnya.. ngeh2

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner