Tuesday, November 22, 2011

harimau layu dimamah garuda?

ewah title...?harimau layu dimamah garuda? 
JANGAN MIMPI LAR WOI!!!!!

korang ingat korang terror kan?dasar org indon x sedar diri..dari awal2 sea game lagi asyik nak sabotaj malaysia...sajer bagi padang jauh dari hotel lar...sajer jer wat bising time lagu NEGARAKU....sajer jer wat bendera malaysia x cukup jalur lar...sajer jer tanak kasi naik menatang baracular tuh time otw nak gi stadium mase final lar...dengan NIAT...aku ulang dengan NIAT nak bagi Malaysia kalah lar tuh kan?

tu lar..dosa tau tak?busuk ati...asyik nak main taktik kotor...siap korang rasuah reff time final kan?jangan x ngaku lar..klu reff tu tak amik rasuah, takkan time malaysia terlanggar skit jer,ko bagi kad kuning...time indon SENGAJA  sepak kaki/muka/lutut sume ko maafkan jer kan..nape x bagi kad merah?game dh benti tp still gak nak kate x sengaja tersepak kaki pemain malaysia konon...ko yg terajang pemain malasyia tapi ko yg ober terbang jatuh n wat muke sakit mcm nak mati jap-jap tuh gak kan...tp sampai suda aku tgk x mati pun..ko pergi jadi pelakon sinetron lagi baik lar wehhh....

paling aku x boleh blah bile reff selamber jer kate GOL kedua malaysia tuh tak diiktiraf sbb offside..ko tgk balik playback game time tuh..bukak mate luas-luas skit,pastu bagi tau aku time/pemain mane yg offside nyer?cuba ko cakap skarang?takde kan?ko saje nak permain-mainkan perasaan aku kan..ok x pe...aku sabar lagi...

walaupun aku berbulu-bulu jer tgk si tikus bonai tuh asyik nak raba-raba jaring kite time dapat free2 kick nih,tapi xpe...yg penting ko x dapat gol kan.ko silap bace mantera kan...muahaha...udah-udah ler aku kutuk diorang kan?dah lar mate diorang sume dah sembab sbb nangih malam tadi,kang bute plak kang..hehehe

buat pemain HARIMAU MUDA..tahniah diucapkan..sangat-sangat bangga sebab semua pemain bermain dengan baik kecuali faiz mansor...(ko gi balik amik SPM skrang gak!)hehe..xpelar.budak mentah lagi..br main 2-3 minit dah malas cam dah main lebih 90 minit kan...

buat badrol bakhtiar, ko memang terbaik.kalau de kasut emas malam tadi,memang aku rase ko yg paling layak dapat..good job captain!!
buat apek,ko pun memang berjasa lar dari awal hingga ke saat akhir...keep it up okeh...
buat asrarrudin, ko telah berjaya mengubah dimensi bola sepak tanahair kite bile berjaya menyamakan kedudukan 1-1...lega tul aku time tuh
buat fakhri yg banayk terlepas peluang keemasan depan mate,takpe lar..cube lagi..aku tahu tu bukan salah ko..mesti tu kerje si tikus bonai yg asyik jampi memanjang..asal ko smpi depan gol jer,tetibe ko jadi ilang punca kan?mata kabur kan?x nmpk dah kt ne bola dan kt ne gawangnyer..xpelar..cuba lagi...hehe

lst but not least....

thanx n i'm proud of u..

mmuaahhhhh

ong kim swee....terima kasih



good job dear...chewahhhh...




5 comments:

are said...

tiada apa yg aku nak cakap kecuali PUAS HATI dgn KEMENANGAN MALAYSIA....muahahahaha!


p/s:best entry ko..ahaks!

Faiz said...

Aumm!!!!

mama lynn said...

malaysia terbaek.. hehehe bangga rasanya

DARI DAPUR GEEWA said...

yeay...saya pun sangat bangga jadi anak malaysia :)

dalilarahmad said...

the best entry untuk kemenangan malaysia dalam bola sepak sea games 2011!!!

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner