Saturday, November 19, 2011

~ Our 3rd Anniversary ~

7 November 2011, genap lar 3 tahun kami selamat diijabqabulkan...tarikh bersejarah bilamana bermula lar episod aku sebagai isteri kepada en.syed...
meh kite mengimbau detik manis tuh semula jap ek...

en.syed terima akad tersebut...sekali lafaz jer...alhamdulillah

pastu en.syed janji untuk sayang n jaga aku selamanyer....

sarungkan cincin kawin kat jari aku yg runcing nih....

cincin untuk en.syed pun ader supaya seluruh dunia tau die dah kawin...so jgn ngorat die ek..hehe

close up skit muke isteri mithali nih...hehe

kucupan nih yang paling syahdu sekali...till now klu en.syed kiss kt dahi, hati aku trus jer cair...:-)

~we're made for each other~

majlis kami lak dibuat pada 081108..dengan tema oren+putih....of kos lar aku yg pilih tema tuh kan...hehe..

~Raja Sehari~

mata bertentang mata....chewahhhhh

~bersama family pengantin lelaki~

~Pengantin Baru~

Bilik Pengantin

Bersama family pengantin perempuan

~ JUST MARRIED ~

dan malam tuh adalah acara potong kek plak..hehe


-


-


-

tuh cerita tiga tahun lepas.....taun nih tarikh bersejarah tuh jatuh plak pada raye haji kedua..so celebrate kt ipoh jer lar kan...

ader surprise gift skit..

alain delon okeh...hikhik

ader kad ucapan skit ...


tuh yg dlm kad ucapkan..yang aku karan sendir adalah sulit tau. so x leh publish..hehe

THEN....kami gi tgk wayang...setelah 2 taun x jejak wayang,akhirnyer kami gi semula..seb bek hariz x wat perangai..tgk cite nih...
best giler..nak pecah perot aku gelak dari stat cite till abih...

so tuh jer lar ek.....next time lak aku cite tentang detik2 pertemuan kami......tunggu..................










1 comments:

are said...

walaupun terlambat, happy third anniversary =]

semoga berbahagia selalu

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner