Thursday, June 3, 2010

gigi oh gigi

percaye atau tidak tp inilah kenyataannye...walaupun perit terpakse jua aku lalui...di waktu usia aku menjangkau 26 tahun ni,tetibe lak gigi graham aku br nk tumbuh...punye la sakit...gusi n pp aku bengkak..nk mkn sakit..nk telan air liur pun seksa...tp borak tetap borak...susah tul nk pura2 jd pendiam...de jer mende aku nk story2..hehe....smoga kesakitan ini berlalu dengan segera...demam?oh...tidak..jgn dtg dekat aku..klu aku demam,sian baby aku tuh...takut berjangkit lak..baby aku tuh manja..kuat merap...so demam..plz...dont come to me k....hikhik

4 comments:

srikandi said...

huhu...cian2.
aku haritu pun sakit gigi gak sampai demam kura2 jugak lah...siap xlarat nak mkan tp aku mkan jugak sebab gigi aku x larat, perut aku larat jeh..huhu..

teruTERUbozu said...

hahahahhaah...nape aku je yg belum penah sakit camtuh ehh?curious plak...
nway moonchild,moga cepat sembuh dear!

moonchild said...

srikandi:mmg rase cam nk demam dh pun...nk mkn tp sakit time nk bukak mulut..arini keadaan aku cam smakin truk jer...

teru2bozu:thanx dear...klu ko lum tumbuh gg lg tu tandanye ko masih di bwh umo...huhu

srikandi said...

moonchild: waah..maknenye aku bukan bawah umur lah ye...hahaha...
teruTERUbozu: bdak2 hingusan rupanya ko nih..:-D

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner