Wednesday, February 2, 2011

srikandi bile lagi?cik teruterubozu?

erm...petang smalam ella (one of my bestfren ) dtg umah aku..best giler..lama dh x jumpe die..rasenye ade la dekat setahun dh kitorang tak berjumpe...huhu

dan hasil dr perjumpaan itu byk la perkara2 br yg aku ketahui dan menakutkan...air yg kite minum sehari2 nih telah tercemar dgn bahan2 logam yg kite x nmpak...ella buat la demo air tuh kt umah aku...
1) air paip umah aku
2) air yg telah ditapis oleh bio-aura
3)air dr produk elken (yg ella jual)

hasil demo? air paip umah aku lg elok dr air bio aura...haha...tp of course la x leh lawan air elken tuh...aku sgt2 berminat..tapi....MAHAL giler okeh...klu beli cash = RM3k...klu utang=RM6k....huhu...mane nk carik duit? aku nye PTPTN pun x bayo2 lagi..ade hati nk amik utang lagik? so walaupun aku berminat...impian itu terpaksa aku simpan dulu wat sementara waktu ini..insyaAllah,klu de org sewa umah aku dah nanti,leh lar aku gune duit tuh buat beli menatang nih...sgt mengkagumkan...sgt2 baik utk kesihatan...dan ade mcm2 lagi produk elken yg ella tunjuk dan sumenye aku tak mampu beli wat mase nih..hahaha...

paling tak tahan,klu nak beli kene jadi ahli dulu..then so otomatik aku kan jadik agen...kena carik 7 org sebulan, maka aku leh jadik kaya tak lame selepas itu...so cik srikandi, u should be my 1st buyer...buleh? diikuti olleh cik teruterubozu...(ade unsur paksaan disini..haha)

namun aku rase dlm setahun pun belum tentu aku dpt carik 7 org tuh..kuang..kuang..kuang...

last but not least...

cik srikandi dan cik teruterubozu bile lg mau sampai umah aku?

5 comments:

srikandi said...

ikutkan hati sekarang gak aku dtg...hahahaha..tapi apa kan dayaku =)

moonchild said...

sudah la...alsan...temerloh tuh ko sampai jer...lg setengah jam jer tau leh smpi umah aku dr temerloh tuh...hehe

srikandi said...

apakan daya aku menumpang orang masa tu =)

teruTERUbozu said...

hahahah...aku tau aku mmg ketinggalan '10 taun' sbb baru je baca entry ni...

tp aku btol2 tarik nafas lega...ingtkan tajuk entry tu...bila lagi....nak beli benda alah elken tuh...[riban2 tu...tak mampu aku!]
tp kalau bab nk smpai umah ko tu...takdela semustahil nk beli elken tu...ahakkkssssss

masa membataskan dear!=(

moonchild said...

srikandi: tu la...len kali upah jer driver tuk bwk kn kete spectra ko tuh...hehe

teru:tau xpe...dh naik beruban aku tgu ko nye komen..hehe...erm,aku pun x mampu seh nk beli elken tuh...:-)

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner