Wednesday, December 14, 2011

poor me :-(


wehhh...anyone can help me? aku tingin nih wehhh....teringin sangat-sangat 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nak makan fisball sup....ker



 fishball curry ker


 fishball golek2 ngan sos chee cho fan ker...


tapi tak dapat.....:-(


meleleh air liur tgk gambar2 nih...malam tadi ntah bape blas kali aku mimpi gi kedai nak beli fishball nih sume..tapi apakan daya,dalam mimpi pun tak dapat...tokei kedai kate sume tuh org lain punye....whuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


kesian kan? nak makan pun tak dapat.....sob...sob...sob....:-(

3 comments:

linziana said...

my all time favourite fishball kat food court mid valley :)

srikandi said...

aku macam tak penah makan semua yg ko tulis tu..hahaha..you know me, aku kan cerewet skek pasal makan2 ni...so tau la mana nak dapat mende2 tu..

Moonchild said...

xpe..ko dtg umah kaklong nti,aku bawak ko gi makan ek...sedap ooo fishball curry...hehe

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner