Monday, December 5, 2011

LOSER....

petang-petang nih aku nak cite sikit tentang loser.....nak tau sape loser itu?die adalah manusia yang cari pasal ngan aku satu masa dulu...lihat entry INI. actually mcm2 hal lagi yg die buat kat aku tapi aku x publish lar sume kan..wat semak idup aku jer..so kebanyakannye aku abaikan jer..kekadang,aku perli2 skit or sindir2 skit jer...
al kisahnye,akibat pergaduhan itu,aku pun ditukarkan...kan die tingin sgt nak duduk kat kerusi aku tuh,so pas dah gaduh besar camtu,bos bagi lar kat die...so die duduk kerusi aku,aku duduk kerusi die...

aku anggap ini hukuman yang paling membahagiakan...sbab unit baru aku lagi senang..ala cam yg aku cite dlm sini..kekadang bizi..kekadang wat2 bizi..sbab ape?sebab unit baru nih directly ngan client.so kaunter,tutup kul 4.30,aku make sure sume settle by dat day jugak..so settle keje aku..aku nye KPI daily basis..so klu x capai,mampos aku kene menjawab ngan SS..even KSN jugak...takot?memang aku takut..tp klu kite wat keje kite ngan ikhlas dan jujur,insyaAllah sume selamat....

so back to main topik tadi..si loser nih...dulu kepingin sgt kan nak duduk kerusi aku..ape jer masalah aku time tuh,sume die kate berpunca dari aku yang X EFFICENT...x pandai ajar anak buah lar..x pandai nak wat sistem fail yg bagus lar...x pandai nak arrange meeting yg cemerlang lar DLL lagi....asyik lar cakap dulu,die time kat ofis lame die sgt bagus..cepat..efficient..xde masalah lgsg dan bla...bla..bla....lagi....(niat die sbenar adalah nak cakap ofis lame die bagus sbb die yg duduk kat post tuh...haakkktuuiiiiiiiiii)

dan sekarang, setelah hampir 6 bulan die duduk kat kerusi aku tuh...aku tgk no improvement pun...makin teruk ader..siap CC die senyap2 tanye aku lagi ape yg bincang dlm meeting sbb nak wat minit..die x catat pun..bile tanye x ingat dah...helo...aku dulu minit wat sendiri ok..x sub pun kt org bwhan...huhu..tu baru satu...ko x leh challenge pun..aku ingat ko nye minit will be extravaganza..skali,eh mintak tolong org len buat kan?muahahahahahahhaha........

kedua, dulu kate aku xreti wat sistem fail kan..konon bilik fail aku terabur..x sistematik...padahal,bilik fail aku sgt kecik lagi sempit..sistem ade,cume kalau fail yg ko nak tuh fail zaman sebelum daerah nih wujud lagi,lambat ler skit budak aku nak cari....zaman tu bukan ade komputer..TAPI ko tanak dengar kan?ko kata aku gak yg lembab lagi x cemerlang...sekarang,bile aku mintak fail taun 1997 pun,ko dah nak merungut2 kat org bwhan kan..dengan ayat,"fail lame nih yg die nak..mane nak jumpe..ingat saye ade magik jer...."huhu...kesian kan? poor loser....

ade byk lagi..tapi nextime eh aku sambung kalau rajin..aku lek amik hariz...tata....


"loser..loser..loser...you're a loser...."

shame on u man!!!

2 comments:

are said...

baru 6 bulan....alang2 nak tgok die tension, buat lagi satu entry selepas setahun tampuk pemerintahan die pegang..kite tgok hasilnye...huhuhu..
sengal plak aku nih..

Moonchild said...

aku mmg tingin wat one more entry pas stahun nti tapi aku juge berharap saat tuh,aku dah de kt ipoh....chewaahhhh...padahal,surat tukar buat2 lagi..hehe

 

MOONCHILDLIFE. Design By: SkinCorner